M for Melaka



salam..mood saya dah normal.
ALHAMDULILLAH..
cuti ni korang melancong kat mane?
hahaha...aku lambat sikit melancong..maklumlah..
korang yang tak bernasib baik sebab melepak kat rumah tu..sabar je lah...ada hikmahnya..
aku sekarang ni dah ada kat Melaka...weheee..
duduk kat sini 6 hari 5 malam...
lama jugok ork?
apa-apa pon aku dah tak sabar nak menjelajah Melaka ni...
lepas aku dah habis melancong kat melaka..
cameron pulaak menanti...wehhe!!...rezeki tu beb! 
boleh jelajah malaysia..
al-maklumlah..budak nama AYUNIE ni belum pernah gi Cameron..hihi
kalau aku dah habis melancong..aku update semula blog...
MELAKA, Cameron, MELAKA, CAMERON, MELAKA, CAMERON, MELAKA! CAMERON!!!!
tak sabar, tak sabar..:D

aku pergi dekat M dan C..jadinya MC...keluarga aku pon dah kena MC sebab nak pergi dekat MC
MelakaCameron = MC />family



No comments :