Harimau Mengaumm!!!

ngaaaauuuuummmmmmmmmmm!!!!!!!!!!

harimau berjaya mengalahkan garuda !!!!
wau! wau!
congrats to Malaysia...
i'm proud to be MALAYSIA>>
muaaaahhhh to MALAYSIA :*

*muke bangga

huh! siapa tak bangga kalau dah dapat emas...dahlah ibu segala pingat emas..
auwwww!!!!....
okay semalam kalau korang nak tau...keluarga aku semangat babes!...masa gol GARUDA...sedih gile...aku ni..kalau boleh tak nak tengok dah bola sepak semalam..takut kalah.. tapi disebabkan nak tau sangat siapa yang menang, tengok jugaklah...and!!! and!!! masa asraruddin buat tandukan kepalanya itu....
GOOOOOOOOOLLLLLL!!!!!!!!!...bising gilew...teerlompat-lompat sampai...terlebih excited... begitulah...:D
jiran2! yang tengah tidur pon boleh terbangun!
suara kiteorang memang kuat ah!!!

masa dah nak habis tu...mengharpa gile agar MALAYSIA menang..keluarga aku pon doa lah ramai2!...

masa sepak penalti tu..masa baddrol buat gol....huhuhu!!! lari sini..lari sana...macam aku pulak baddrol...memang teruja gile!!!!..
MALAYSIA I LOVE YOU!!!...

sekarang ni, kita ke segmen pemain harimau yang aku tabik double spring
toing! toing!


FIRST :
p/s: hensem tak? :D

aku rasa tangan fahmi ni ada magnet bola kot! sebab tu bila bola datang jew mesti die boleh menyelamatkannya....fahmi dapat kehebatan dari-NYA..
ALHAMDULLILAH..
ting! toing to FAhMI...okay dah ramai orang puji dia kata hensem!
dan aku salah seorangnya...



SECOND:
*muka baik..hati bunuh!..pemain hebat! :D

baddrol ni tendangan die sebijik macam kepper! kuat dan tinggi...
okay! congrats to baddrol sebab memenangkan malaysia...
cemas gile masa baddrol tendang . .sebaik masuk...
kuat kot tendangan die...


THIRD:

*aku tak tau betol ke tak ni gambar asra ke siapa...nampak pelik sikit...:D

asra ni aku tak kenal pon...
muka dia boleh lah....ngehngehngeh!
die buat gol jugak! sebab tu tabik toing! :D
peace! :D


FOURTH:

*entah pape jew muke dia kan?

ok! masa time main bola muka dia boleh lah tahan...
ok! aku rasa dia pandai jgaklah main....
ya! dia pon buat gol jugak kat malaysia...congrast! fandi...
ayoyo! asal muka tu?


hajaja!!! 4 orang sekaligus aku tabik toing??
halah! takpelah...dieorang yang menyebabkan kita menang kan...
zubir pon orang terengganu!..aku sokong zubir..tapi tak minat die...:D


ada satu nak suruh korang baca! memang jahat gile kot!>>
smile :D


♥ MALAYSIA ♥


Harimau : Garuda kau ok tak?
Garuda : Aku punyer sayap dah patah.
Harimau : Biler sayap ko patah?
Garuda : Hari Isnin.8 setengah malam kat tv3.
Harimau : Kenape patah?
Garuda : Bapak kau la sepak penalty sampai terkene sayap aku ni.Name bapak kau Baddrol Bakhtiar kan?
Harimau : A'ah..Power kan bapak aku.
Garuda : Humm...ye laa...bapak kau memang power.. huhu ='(
Harimau : Habis la kau..balik je INDONESIA aku jamin kau pasti dipanggang..haha
Garuda : Habis la aku..~~ -.-''



jahat tak? ayat die memang takleh bla! :D

No comments :