Libasannya Awesome!


Assalamualaikum!...
Fulamak! boleh percaya tak?
ustaz azhar mari kat kampung aku..
beri ceramah!
Komedi gile ceramahnya...
extreme pon ade!


sebelum memulakan bicara...aku nak mengemumumkan bahawa aku sebenarnya bukan sokong hijau atau biru..just ISLAM..
aku masih budak, tak perlu mengundi...besar nanti aku fikir ah nak apa..hijau atau biru...:D


walaupun baru 13 tahun...tapi kiteorang dah dengar pasal perkahwinan...
nak buat macam mane...kiteorang mari nak dengar ceramah..tiba2 kena pasal perkahwinan, dengar je lah...tapi memang lawak nak terguling ah!..nak-nak ibubapa..


pergi lah kat you tube..dengar ceramahnya..tak kisah lah hijau ke biru..asal islam...ceramahnya memang komedi habisan!


aku rasa kalau hijau campur biru mesti gah kan?
kuning jawapannya! :D



1 comment :

3DDiE® said...

soal agama nie...sememangnya xpayah nak dicampur adukan dengan politik...tapi kalau dah politik tue nampak sangat menyimpang dari landasan, maka kita fikir2 kan sendiri...apa2 pon Ustaz Azhar Idrus memang terbaeek la..