Berapa kali mau TAG maa!! --'

ok! ni bukan sesi merajuk dan memujuk...
ni sesi menjawab dan memberi soalan...

FUHHH!! memang PANAS!! ><

ok! korang yang membaca..ANDAKAH faham disebalik makna TAG...
actually! aku pon tak tahu makna die..tapi ia boleh membocorkan rahsia aku yang selama ini aku rahsiakan secara ketad-ketad...

budak comel ni TAG aku...-> AMY MASTURA...
ops!! cop!...AMY mastura? 
takkan artis mari blog aku kot..???ha3..takdelah...si AMY ni muda lagi..still single...siapa nak?

hahahaha.AMY! akak promote AMY neh??
amboi! sedap2 jew kau nak promote anak orang lain agar ada pakwe?
kau ingat anak kau ke?

eheh! mestilah sedap! pasal bukan anak aku...kalau anak aku..lagilah sedap...

ok! sketsa di atas hanyalah gurauan semata-mata..tiada mengena dengan korang..kecuali budak ni-> AMY :P

ok!aku malas nak cerita sebelas perkara kat korang...kalau bocor..habis aku!..

akak jawab soalah jew boleh AMY?

(jawapan rekaan untuk AMY)
amy : boleh jew kak!
aku:ok! bagus!

soalan pertama:

apakah nama pelakon anugerah skrin?

eh2! kesitu dah soalan yang aku kena jawab? tak ade mengena langsung ngan hidup aku kan?

sorry..sekali lagi aku bergurau..jangan berkecil hati dengan aku tapi berbesarkan hati anda itu yup!


ada boyfriend?berapa tahap percintaan anda? (minima, stantard, maksima)

amboi! soalan dah melebihi batas ni! =D...text saya..."no love under 18"

minat k-pop..siapa?

eer! k.pop is not my love! :D

sayang tak blog anda? LOL

hoh! itu semestinya...setiap hari buka! (ye ke?)

barang apakah yang paling anda sayangi?

DUIT..>matrealistik<

lagu apakah yang anda suka?

lagu price tag! love it :D

barang apakah yang anda ingin dapatkan?

rumah yang mewah kot...(sekali lagi! >matrealistik)

blog siapa yang anda suka lawati? 5 sahaja

K.nad
K.nana
K.nia
K.aleen
K.ika

*semuanya yang terbaik*

ceritakan pengalaman pahit dan manis anda

yang tu rahsia...ha2..apaapapon..dua-dua pengalaman ni sangat kelakar

perkara apakah yang paling anda benci?

orang gedik!

pernahkah masa anda meminati seseoang, mereka membenci anda?

tak meminati orang (yeke)?
ye kot...aku kan matrealistik

apakah harapan anda?

menjadi anak bejaya dan solehah

*contohilah aku yup?*
gedik!

ok! thanks AMy tag akak....
kalau ada ayat yg menyinggung,..maafkan..
akak hanya gurau...
GOOD NIGHT EVERYONE>>>
muahh from aku :*


1 comment :

thehootingmind said...

Greater Eid to you and to ur family